Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?
Bij Camerafilterwebshop kunt u op verschillende manieren betalen, zo willen we het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk maken. Onze betaalmogelijkheden zijn: iDeal, PayPal, Creditcard, Mr. Cash/Bancontact, Overboeking en Sofort Banking.

Mocht u vragen hebben bij uw betaling of uw bestelling nog willen wijzigen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@camerafilterwebshop.nl. We helpen u graag verder.


Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Binnen Nederland en naar België en Duitsland verzenden we gratis! Voor verzenden naar andere landen moeten we helaas wel kosten rekenen. Voor de tarieven zie onze pagina 'verzending en bezorging'.


Geldt er een minimum afnamebedrag?
Nee, er is geen minimaal afname bedrag.


Hoe zit het met garantie?
Wij geven standaard twee jaar garantie op onze filters. Kijk bij onze retourvoorwaarden voor meer informatie.


Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Het kan natuurlijk incidenteel voorkomen, dat een pakket niet juist is afgeleverd, beschadigd is of gebreken vertoont. Neem in dat geval zo snel mogelijk, maar na uiterlijk 5 dagen, contact met ons op. Wij zullen elk geval apart bekijken en beslissen hoe we je het snelst kunnen helpen en het probleem kunnen oplossen. Ook als je bedenkt dat je onze producten niet nodig hebt, kun je natuurlijk binnen 14 dagen je bestelling terugsturen. Dan moet het artikel, indien mogelijk, nog wel in de originele, onbeschadigde verpakking zitten.


Door wie wordt mijn pakket bezorgd?
Wij bezorgen binnen Nederland meestal met PostNL, maar je kunt ook DPD aan de deur krijgen. In 90% van de gevallen past je bestelling door de brievenbus, dus daar hoef je niet voor thuis te blijven. Naar het buitenland versturen we met PostNL, GLS of DHL.


Hebben jullie ook een keurmerk?
Ja, sinds 7 augustus 2015 zijn wij aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Wij hanteren ook de voorwaarden van deze stichting. Het Webshop Keurmerk logo kun je ook op de site terugvinden. Daarnaast voeren we vanaf 2016 het 'Verified Webshops' keurmerk. Tevens krijgen onze klanten de mogelijkheid om een review te plaatsen. Sinds 2 mei 2017 zijn we ook gecertificeerd door Info Europa.

Past mijn lensdop ook op een filter?
De meeste filters hebben ook aan de voorzijde een schroefdraad. Daarom kun je in de meeste gevallen je lensdop gewoon op het filter plaatsen. Bij twijfel kun je natuurlijk altijd even contact opnemen.


Waarom moet ik een e-mailadres en een telefoonnummer opgeven bij een bestelling?
Wij gebruiken je mailadres om de orderbevestiging en de factuur te sturen. Ook houden we je via de mail op de hoogte van de verzending van je bestelling. Daarnaast nemen we via de mail of telefonisch contact met je op als we vragen hebben over je bestelling of als de levertijd onverhoopt iets langer wordt. We gaan zorgvuldig om met je gegevens en zullen deze nooit verkopen aan derden!


Kan ik meerdere grijsfilters tegelijk gebruiken?
Als je filters hebt van een goede kwaliteit optisch glas kan dit zonder problemen (Bijv. Nisi square filters). Bij de goedkopere kunststof filters kan er een kleurzweem ontstaan. Dit is in een fotobewerkingsprogramma meestal wel weer weg te werken.


Hoe weet ik welke filtermaat ik nodig heb?
De filtermaat staat eigenlijk altijd op je objectief vermeld. Meestal met een diameterteken en een getal, bijvoorbeeld Ø 58. In dit geval heb je dus een filter van 58 mm nodig.


Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Wij zijn alleen een webshop en hebben dus geen fysieke winkel. Maar als je op werkdagen voor 16:00 uur bestelt, versturen we je bestelling nog dezelfde dag (als het artikel op voorraad is uiteraard).


Nadat ik besteld had, is de prijs naar beneden gegaan. Krijg ik nu geld terug?
Prijzen zijn altijd aan verandering onderhevig, ze kunnen dalen, maar ook stijgen. We betalen dus niet het verschil terug. We proberen wel altijd om onze prijzen zo scherp mogelijk te houden.


Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Dit staat bij het artikel vermeld. Indien niet op voorraad, staat er een levertijd. Als het op voorraad is en je bestelt op werkdagen voor 16:00 uur, wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden.


Waarom kan ik niet kiezen voor avondlevering?
Ongeveer 90% van onze pakketten past door de brievenbus. Daar hoef je dus niet voor thuis te blijven.
Als je wilt dat we je pakket 's avonds afleveren, laat het dan even weten bij je bestelling. Dan is dat altijd te regelen (als het niet door de brievenbus past natuurlijk).



GRATIS VERZONDEN

Nooit verzendkosten
 

BETAALGEMAK

o.a. iDeal, Creditcard, PayPal & Bancontact

SUPERSCHERP

Altijd scherpe prijzen

ADVIES & SUPPORT

Stel ons gerust een vraag